مشاورعالی رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کرد جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

مشاورعالی رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کرد

  • بدون دیدگاه
  • 3 دقیقه

در راستای آشنایی با ظرفیت‌های تولید دارو در سایت تولیدی شرکت کارخانجات دارو پخش حجت الاسلام و المسلمین رکنی از این شرکت بازدید و در جریان اقدامات انجام شده برای رفع نیازهای دارویی کشور قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، در راستای آشنایی با ظرفیت‌های تولید دارو در سایت تولیدی شرکت کارخانجات داروپخش حجت الاسلام و المسلمین رکنی مشاورعالی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور  از این شرکت بازدید کرد.
در این بازدید وی ابتدا با دکتر علیمراد مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش و سپس با دکتر نکوئی نیا مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین" تیپیکو " دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و تلاش زحمتکشان حوزه مهم دارویی قرار گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین رکنی در این دیدار  با تقدیر از تلاش‌های انجام شده علیرغم همه محدودیت‌های اعمال شده از مدعیان حقوق بشر اظهار داشت : باید به شما زحمتکشان این حوزه برای تولید دارو، یکی از کالای استراتژیک و مورد نیاز کشور خداقوت و دست مریزاد گفت.
وی افزود: قطعا تلاش‌ها و زحمات شما در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط شده و این تلاش‌ها مورد عنایت خداوند متعال است.
مشاورعالی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با بیان اینکه مردم باید از تلاشها و زحمات کارکنان این شرکت برای تولید داروی مورد نیاز کشور مطلع باشند، ادامه داد: عرضه خدمات نظام باید از طریق اطلاع رسانی محقق شود و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اقدام ارزشمند سفر رئیس جمهور به سه کشور آفریقایی عنوان کرد: قطعا این اقدام در راستای تقویت نظام اسلامی و نشان دادن توانایی ها و ظرفیت های داخل کشور و تقویت نخبگان است.
در این دیدار دکتر منصور نکوئی نیا مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین" تیپیکو" نیز به تشریح دستاوردها و اقدامات انجام شده در مجموع شرکتهای تابعه پرداخت و گفت: تولید نیاز داخل به دارو و تلاش برای رفع مشکلات این بخش یکی از اولویت‌های تیپیکو است.
وی افزود: کشورهای زیادی به دنبال دارو ایرانی هستند و داروهای ایرانی امروز جایگاه خود را در بین کشورهای همسایه  باز کرده اند و کشورهای زیادی حتی از قاره آفریقا به دنبال داروهای ایرانی هستند، این موضوع جای بسی خوشحالی است.
دکتر نکویی نیا با اشاره به اینکه دانشمندان جوان ایرانی در حوزه دار جزو نخبگان این بخش هستند، عنوان کرد : با این ظرفیت عظیم می توان به بازارهای جهانی راه یافت و راه برای صادرات دارو هموار است.
دکتر محمد مسعود علیمراد مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش نیز در این دیدار به تشریح ظرفیت‌ها و توانمندهای دارویی این شرکت بزرگ و با سابقه پرداخت و از نقش پررنگ این واحد در تامین نیازهای دارویی کشور گفت.
وی افزود: شرکت کارخانجات داروپخش با تکیه بر ظرفیت‌های جوان و نخبه کشور در حال تامین و تولید دارو مورد نیاز هموطنان است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.
مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه در این راه نیازمند کمک و همکاری همه مسئولان هستیم ، تصریح کرد: بسیاری از مسائل با اعتماد به نیروهای نخبه داخلی قابل حل است و این تجربه در شرکت کارخانجات داروپخش به کار گرفته شده است.
محمد صادق محمدی کیاپی معاون سرمایه انسانی شرکت کارخانجات داروپخش نیز در این دیدار به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه ارتقای معیشت کارگران و کارمندان، به روز رسانی سیستم ایاب و ذهاب و تقویت تغدیه و برنامه ریزی برای سنجش سلامتی، برگزاری مراسمات فرهنگی و اجتماعی، توجه به ارتقای سلامت و بهداشت کارکنان و همچنین آیین نامه‌های رفاهی و دیدار چهره به چهره با کارگران، برنامه ریزی برای توسعه ورزش همگانی و حرفه ای در رشته های مختلف  پرداخت.
دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی شرکت کارخانجات داروپخش و شنیدن مسائل این قشر و ارائه پیشنهاد و راهکار برای تاثیر گذاری هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی بخش پایانی جلسه امروز حجت الاسلام و المسلمین رکنی مشاور عالی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بود.
انتهای پیام/
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha
    مقالات مرتبط