قائم‌مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کرد + تصاویر جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

قائم‌مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کرد + تصاویر

  • بدون دیدگاه
  • 3 دقیقه

«عیسی بورو» قائم‌مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو و هیأت همراه پیش از ظهر امروز از سایتهای تولیدی شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، "عیسی بورو" قائم‌مقام وزیر امور خارجه بورکینافاسو پیش از ظهر امروز از سایت‌های تولیدی شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کرد.
وی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از سفر به تهران، هدف از این سفر را بررسی زمینه‌های مورد علاقه دو کشور به خصوص روابط اقتصادی عنوان کرد.
بورو با تأکید بر تصمیم دولت بورکینافاسو برای بازگشایی سفارت و اعزام سفیر به تهران، اضافه کرد: با توجه به اراده طرفین برای توسعه روابط  و توانمندی‌های مهندسی و پیشرفت‌های ایران، زمینه لازم برای تعمیق و گسترش روابط در تمام زمینه‌ها فراهم است.
قائم‌مقام وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به ظرفیت داروهای ایرانی عنوان کرد: دارو یکی از موارد مهم برای کشور بورکینافاسو است و بورکینافاسو نیازمند داروهای ایرانی و انتقال تکنولوژی دارویی از سوی ایران است.
وی با بیان اینکه کمیسیون مشترک دو کشور مرداد ماه برای تعامل بیشتر ومراودات دو جانبه برگزار می شود، تصریح کرد: از همکاری دو جانبه با ایران استقبال می کنیم.
در این بازدید وحید زارع فکری، مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، رامین زارع عضو هیات مدیره شرکت کارخانجات داروپخش و معاون مالی و اقتصادی ، محمد صادق محمدی کیاپی معاون سرمایه‌های انسانی شرکت، عبدالامیر رهی مدیر صادرات، خانم دکتر مهرنیا معاون تحقیق و توسعه، خانم دکتر شهبازی معاون تولید و خانم دکتر عشق ترک مسئول فنی فرآورده های غیر استریل و مدیر امور رگولاتوری شرکت کارخانجات داروپخش  نیز حضور داشتند. 

انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha
    مقالات مرتبط