غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در شصت و دومین کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران + تصاویر جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در شصت و دومین کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران + تصاویر

  • بدون دیدگاه
  • 3 دقیقه

غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در شصت و دومین کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران + تصاویر
شصت و دومین کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران  با حضور شرکت‌های دارویی تولید کننده تجهیزات دندانپزشکی و  با حضور برخی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین «تی پی کو» در مجتمع نمایشگاهی بازار بزرگ ایران  آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت کارخانجات داروپخش ، شصت و دومین کنگره بین المللی جامعه دندانپزشکی ایران  در مجموعه نمایشگاهی بازار بزرگ ایران«ایران مال» آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه دو محصول مهم و پرطرفدار  بی حسی دندان«کارپول» تولیدی شرکت کارخانجات داروپخش در معرض دید مراجعه کنندگان قرار گرفت.
غرفه شرکت کارخانجات داروپخش به عنوان یکی از واحد‌های تولیدی پیشرو در کشور  در این نمایشگاه پذیرای مدیران حوزه دارویی و همکاران فعال در بخش تولید تجهیزات حوزه دندانپزشکی  بود و در این زمینه اطلاعات مورد نیاز توسط همکاران و تیم متخصص مستقر در نمایشگاه  در اختیار مراجعه کنندگان به این غرفه قرار گرفت.
 این همایش  تا  تاریخ ۲۶ خرداد پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به این حوزه است.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha
    مقالات مرتبط