غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در سی و سومین کنگره سالیانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران + تصاویر جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در سی و سومین کنگره سالیانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران + تصاویر

  • بدون دیدگاه
  • 3 دقیقه

سی و سومین کنگره سالیانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران   با حضور شرکت‌های دارویی تولید کننده فعال و حضور پررنگ شرکت کارخانجات داروپخش یکی از بزرگترین و شناخته ترین برندهای دارویی ایران   آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت کارخانجات داروپخش ، سی و سومین کنگره سالیانه جامعه پزشکان متخصص داخلی  در مجموعه نمایشگاهی مرکز همایش رازی تهران آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه محصولات مهم و استراتژیک و پرطرفدار شرکت کارخانجات داروپخش  در معرض دید مراجعه کنندگان و جامعه متخصصان داخلی قرار گرفت.
غرفه شرکت کارخانجات داروپخش به عنوان یکی از واحد‌های تولیدی پیشرو در کشور  در این نمایشگاه پذیرای مدیران حوزه دارویی و همکاران فعال در بخش تولید داروهای داخلی  بود و در این زمینه اطلاعات مورد نیاز توسط همکاران و تیم متخصص مستقر در نمایشگاه  در اختیار مراجعه کنندگان به این غرفه قرار گرفت.
 این همایش  تا  تاریخ ۲۶ خرداد پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان بوده و گروه هدف آن متخصصان داخلی ،فوق تخصص های داخلی ،گوارش، قلب و عروق ،ریه، نفرولوژی اعصاب، عفونی ، خون، غدد ،طب اورژانس ،روماتولوژی ،پزشکان عمومی و جراحی عمومی است.
با توجه به گستردگی جامعه هدف این همایش استقبال از این نمایشگاه قابل انتظار بود و غرفه شرکت کارخانجات داروپخش در این نمایشگاه توانست توجهات جامعه فرهیخته متخصص  را به خود جلب کند.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha
    مقالات مرتبط