حضور دکتر مرتضوی در غرفه داروپخش انگیزه کارکنان داروپخش را تقویت می کند جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

حضور دکتر مرتضوی در غرفه داروپخش انگیزه کارکنان داروپخش را تقویت می کند

  • بدون دیدگاه
  • 2 دقیقه

معاون اداری و سرمایه انسانی شرکت کارخانجات داروپخش از حضور وزیر تعاون در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی تقدیر کرد و گفت: این حضور انگیزه ما را برای ادامه کار دو چندان می کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات داروپخش ، محمد صادق محمدی کیاپی با اشاره به حضور دکتر صولت مرتضوی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران اکسپو اظهار داشت: اشراف دکتر مرتضوی بر حوزه دارو و سلامت بسیار خوب و مناسب بود.
وی افزود: بازدید از ظرفیت‌های توانمندهای صادراتی شرکت داروپخش و دیگرشرکت‌های تابعه توسط دکتر مرتضوی قطعا در تحقق فرمایشات رهبری معظم انقلاب موثر خواهد بود.
معاون اداری و سرمایه انسانی شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه این توجه و اهمیت وزیر محترم تعاون، کار ور فاه اجتماعی نشان ازاهمیت حوزه دارو و سلامت دارد، بیان کرد: مواضع ایشان در حمایت از صادرات و رفع مشکلات واحدهای شرکتهای عضو شرکت سرمایه گذاری تامین بسیار ستودنی بود و انگیزه مجموعه داروپخش را برای کار و تلاش مضاعف دو چندان می کند.
انتهای پیام

 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha