تجدید میثاق کارکنان شرکت کارخانجات داروپخش با شهدا+ تصاویر جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

تجدید میثاق کارکنان شرکت کارخانجات داروپخش با شهدا+ تصاویر

  • بدون دیدگاه
  • 3 دقیقه

همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی جمعی از کارکنان شرکت کارخانجات داروپخش با ذکر فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم را گرامی داشتند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، همزمان با فرارسیدن روز سیزدهم دی سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست آمریکای جنایتکار و عوامل منطقه ای جمعی از کارکنان شرکت کارخانجات داروپخش با حضور در گلزار شهدای ورد آورد با ذکر فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم را گرامی داشتند.
در این مراسم به یاد شهید مدفون در گلزار شهدای ورد آورد سردار شهید حاج حسین اسدالهی فرمانده سابق لشکر 27 محمد رسول الله (ص) مراسم نوحه خوانی و یابودی برگزار شد.
شهید اسداللهی از رزمندگان فعال در دوران جنگ تحمیلی بود که پس از پایان جنگ تحمیلی، سال‌ها در سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ مشغول به خدمت بوده و فرماندهی اسبق لشکر ۲۷ حضرت محمدرسول‌الله (ص) در کارنامه‌ مدیریتی این شهید است.
حاج حسین اسداللهی روز دوم فروردین سال ۹۹ پس از تحمل سال‌ها رنج ناشی از صدمات شیمیایی سرانجام به شهادت رسید و پیکر پاکش در گلزار شهدای قبرستان بهشت وردآورد به خاک سپرده شد.
شهید اسداللهی پس از نابودی داعش، در صحنه‌های مختلف خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران به‌ویژه در صحنه‌های امدادرسانی به هنگام زلزله‌ واقع‌شده در غرب کشور و همچنین وقوع سیل در شهرهای شمال و غرب کشور دوشادوش بسیجیان و گروه‌های جهادی، حضوری شبانه‌روزی داشتند.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha
    مقالات مرتبط