برنامه‌های تحولی شرکت کارخانجات داروپخش تدوین شده است جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

برنامه‌های تحولی شرکت کارخانجات داروپخش تدوین شده است

  • بدون دیدگاه
  • 4 دقیقه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش ، دکتر محمد مسعود علیمراد ظهر امروز در دیدار با برخی از سرپرستان بخش‌های مختلف شرکت کارخانجات داروپخش اظهار داشت : بخش مهمی از موفقیت‌های یک مجموعه دارویی سرمایه انسانی و متخصصان شاغل در آن هستند.
وی افزود: شرکت کارخانجات داروپخش دارای ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه نیروهای متخصص و ماهر بوده و در این زمینه جزو واحدهای سرآمد کشور است.
مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه باید این شرکت را به جایگاه واقعی خود برسانیم ، بیان کرد: این کار با خرد جمعی و تلاش همه عناصر فعال در این مجموعه معظم دارویی امکان پذیر است.
دکتر علیمراد با اشاره به اینکه در شرایط کنونی به روز رسانی دستگاه‌ها و تجهیزات و نگهداری از این ظرفیت از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: یکی از اولویت‌های این مجموعه به روز رسانی دستگاه‌هایی است که با امکانات روز دنیا بتواند داروی مورد نیاز داخل کشور را تامین کند و این موضوع نیازمند برنامه ریزی مناسب و تحقق بودجه است که این موارد  در حال پیگیری است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های تحولی در حوزه‌های مختلف  شرکت کارخانجات داروپخش تدوین شده است ، ادامه داد: قطعا اخبار خوب و امیدوار کننده ای از تحولات در بخش‌های مختلف و تولید محصولات دارویی  این مجموعه به اطلاع عمومی می‌رسد.

ابراز رضایت سرپرستان شرکت کارخانجات داروپخش از رویه جدید خدمات دهی 
در این جلسه که در فضایی کاملا صمیمانه برگزار شد  تعدادی از سرپرستان حاضر  از دکتر علیمراد مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش و تیم مدیریتی شرکت تقدیر کردند.
یکی از سرپرستان حاضر در این جلسه اظهار داشت: در دوره مدیریت جدید خدماتی، از جمله سرویس‌های حمل و نقل بسیار منظم شده و کیفیت غذای طبخ شده  رستوران پیشرفت قابل توجهی داشته است.
وی با تقدیر از کیفیت ارزاق غذایی در نظر گرفته شده برای همکاران افزود: در این دوره مطالبات و خواسته‌های همکاران شاغل در شرکت کارخانجات داروپخش بدون واسطه و بروکراسی‌های معمول اداری به گوش مسئولان می رسد و پیگیری مطالبات بسیار سهل شده است که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

دیدارهای چهره به چهره با همکاران شاغل در کارخانجات داروپخش انجام می‌شود
 محمد صادق محمدی کیاپی در مراسم در دیدار دکتر علیمراد با برخی از سرپرستان بخش‌های مختلف شرکت کارخانجات داروپخش اظهار داشت: توجه به  ظرفیت سرمایه و نیروی انسانی متخصص از رمزهای موفقیت برای واحدهای موفق است.

 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha
    مقالات مرتبط