اعضای هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کردند + تصاویر جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

اعضای هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کردند + تصاویر

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

در راستای آشنایی بیشتر متخصصان انجمن بیهوشی ایران با دستاوردهای دارویی و محصولات جدید تولیدی اعضای هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش ، در راستای آشنایی بیشتر متخصصان بیهوشی ایران  با ظرفیتها و توانایی‌های  تولید دارو جمعی از متخصصان این حوزه و اعضای هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کردند.
بازدید از خطوط تولید استریل ،  خطوط تولید جامدات و بخش مهم آزمایشگاه شرکت کارخانجات داروپخش از جمله بخشهای بود که اعضای هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران از شرکت کارخانجات داروپخش بازدید کردند.
دکتر محمد مسعود علیمراد مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش در این دیدار با عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در این جلسه اظهار داشت: ایجاد ارتباط دوطرفه با قشر پزشکان متخصص برای شرکت کارخانجات داروپخش بسیار با اهمیت است.
وی افزود: بهره گیری از مشورت متخصصان این حوزه می تواند در تامین نیاز دارویی بیسیار نقش آفرین باشد.
مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه استفاده از خرد جمعی و ایجاد ارتباط با متخصصان برای این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است ، بیان کرد: با توجه به سابقه بالا و ظرفیت‌های شرکت کارخانجات این شرکت در مواقع لزوم برای تامین اقلام داروهای کمبودی در سبد دارویی کشور ورود کرده است.
دکتر علیمراد با بیان اینکه اقدامات زیادی در این بخش انجام شده است، عنوان کرد: سعی ما کمک به وزارت بهداشت با تمام توان بوده و در این راه تقریبا به همه درخواست‌ها پاسخ دادیم.
در این بازدید  دکتر فریبرز رسا معاونت بازاریابی، فروش و صادرات شرکت کارخانجات داروپخش در مورد پیشینه و سوابق این شرکت و اقلام و اشکال دارویی تولیدی در این واحد توضیحاتی را ارائه کرد.
همچنین دکتر سعیده رحیمی گللو مدیر بازاریابی شرکت کارخانجات داروپخش با تقدیر از حضور اعضای هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران برای حضور در این شرکت از لزوم مشارکت و همفکری در تولید داروهای مورد نیاز کشور سخن گفت. 
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha
    مقالات مرتبط