شرکت کارخانجات داروپخش آمادگی میزبانی از مسابقات ورزش کارگری را دارد جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

شرکت کارخانجات داروپخش آمادگی میزبانی از مسابقات ورزش کارگری را دارد

  • بدون دیدگاه
  • 3 دقیقه

معاون سرمایه‌های انسانی شرکت کارخانجات داروپخش از آمادگی این مجموعه برای میزبانی از مسابقات ورزش کارگری  خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، محمد صادق محمدی کیاپی در مراسم تجلیل از فعالان حوزه ورزش کارگری استان تهران که در سالن اجتماعات داروپخش برگزار شد، اظهار داشت: ورزش در شرکت کارخانجات داروپخش مورد اهتمام بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: زیر ساخت‌های مناسبی در حوزه ورزش در اختیار شرکت کارخانجات داروپخش است و در چندین رشته ورزشی در این مجموعه تیم های ورزشی خوبی فعالیت می کنند.
معاون سرمایه‌های انسانی شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه حتی این شرکت با امکانات موجود آماده میزبانی از مسابقات ورزش کارگری است، بیان کرد: در سالیان گذشته افتخارات زیادی توسط ورزشکاران شاغل در این مجموعه کسب شده است و این شرکت در حوزه ورزش به عنوان الگو معرفی شده است.
محمدی کیاپی با اشاره به اینکه حوزه مسئولیت اجتماعی هم در این مجموعه مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: در این حوزه هم سعی شده که با راه اندازی قرارگاه جهادی بتوانیم کمک حال و مددکار هموطنان بوده و در مواقع سخت کنارشان باشیم.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha