روایت مدیرعامل شرکت داروپخش از بومی سازی تجهیزات دارویی توسط مهندسان جوان ایرانی جدیدترین اخبار شرکت ، داروها ، مناقصات و بورس در وبلاگ داروپخش

#

روایت مدیرعامل شرکت داروپخش از بومی سازی تجهیزات دارویی توسط مهندسان جوان ایرانی

  • بدون دیدگاه
  • 5 دقیقه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کارخانجات داروپخش، دکتر محمد مسعود علی مراد در دیدار با فرمانده واعضای بسیج کارگری کارخانجات دارویی با تبریک هفته کار و کارگر، اظهار داشت : سال گذشته به واسطه نوسانات ارزی و مشکلات ایجاد شده در این بخش  با کمبودهایی مواجه شدیم.  
وی افزود: در این برهه سعی کردیم که بتوانیم با برنامه ریزی و کمک گرفتن از نیروهای داخلی و هم افزایی توقفی در تولید دارو در شرکت کارخانجات داروپخش رخ ندهد که با تلاش همه عوامل تولید این مهم محقق شد.
  مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش با اشاره به اینکه در حوزه تامین مواد اولیه هم توانستیم به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم، بیان کرد: یکی از راه‌های که توانستیم به موفقت شرکت در سال گذشته کمک کنیم استفاده از تولید کنندگان مواد اولیه دارویی و خرید ریالی مواد اولیه در داخل کشور بود که بسیار راهگشا و موثر بود.
 دکترعلیمراد با بیان اینکه توانستیم در حوزه برخی از اقلام مورد نیاز در تاسیسات شرکت از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان داخلی استفاده کنیم، تصریح کرد: با این کار صرفه جویی زیادی در هزینه‌های خرید اقلام مورد نیاز انجام شد وکاهشی نیز در کیفیت محصولات با تکیه بر توان و تجربه مهندسان جوان ایرانی بوجود نیامد.
وی با تاکید بر اینکه علیرغم همه کمبودها  هیچگاه خطوط تولید دارو در شرکت کارخانجات داروپخش متوقف نشد ، گفت: تمام تلاش مجموعه شرکت داروپخش جبران نیازهایی دارویی در کشور و کمک به توسعه سلامت و بهداشت عمومی است و در این راه نیازمند حمایت مسئولان و دست اندرکاران مرتبط با این حوزه هستیم.
مدیر عامل شرکت کارخانجات داروپخش تصریح کرد: برنامه‌هایی در حوزه تولید داروی جدید داریم که با تلاش کارکنان در حال انجام بوده و این داروهای جدید می تواند در تامین نیاز داخلی به کشور کمک کرده و دردهای بیماران و هموطنان ما را کاهش دهد.
انتهای پیام/

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید
    • Captcha